Вільногірська міська рада — офіційний сайт

Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльність у сфері державної реєстрації

27.09.2017

 

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКОСТІ!

 

01 січня 2016 року набули чинності нові редакції Законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», якими запроваджено нову процедуру адміністративного оскарження рішень, дій або бездіяльності державного реєстратора.

 

        Для оскарження рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав Ви можете звернутися до:

  • Міністерства юстиції України;
  • територіальних органів Міністерства юстиції України, зокрема, до Головного територіального управління юстиції  у Дніпропетровській області;
  • суду

КОНТАКТИ

 

Міністерство юстиції України

 

 

Поштова адреса: м. Київ, вул. Городецького, 13, 01001

тел.: (044) 486-71-90 - реєстрація та попередній розгляд звернень громадян

 

Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області

 

  • Поштова адреса: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-а, 49027

тел.: (0562) 46-70-65
факс: (0562) 39-85-91

 

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії

з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області

 

телефон гарячої лінії для консультацій

щодо оформлення скарг

у сфері державної реєстрації: (056) 713-46-90

 

 

КОМПЕТЕНЦІЯ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ СКАРГ

У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

 

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ розглядає скарги:

 

1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто

на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

 

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ розглядає скарги:

 

1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

2) на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

 

ВАЖЛИВО ПАМ’ЯТАТИ!

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені протягом

30 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

 

 

ЯКЕ РІШЕННЯ МОЖНА ОТРИМАТИ ЗА РЕЗУЛЬТАТОМ РОЗГЛЯДУ СКАРГИ?

 

Міністерство юстиції України та Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області

за результатом розгляду скарги приймають мотивоване рішення про:

 

1) відмову у задоволенні скарги;

2) задоволення (повне чи часткове) скарги шляхом прийняття рішення про:

а) скасування рішення про державну реєстрацію прав;

б) скасування рішення про відмову в державній реєстрації прав та проведення державної реєстрації прав;

в) внесення змін до записів Державного реєстру прав та виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

г) тимчасове блокування доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав;

ґ) анулювання доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав;

д) скасування акредитації суб’єкта державної реєстрації;

е) притягнення до дисциплінарної відповідальності посадової особи територіального органу Міністерства юстиції України.

 

Рішення, передбачені підпунктами "а", "ґ" та "д", приймаються виключно Міністерством юстиції України.

 


« Повернутись