Вільногірська міська рада — офіційний сайт

«Дніпровські енергетичні послуги» оновлюють Особистий кабінет.

06.11.2019

«Дніпровські енергетичні послуги» оновлюють Особистий кабінет

Дніпро, 31 жовтня 2019

Щоб зробити дистанційне обслуговування більш зручним та сучасним, «Дніпровські енергетичні послуги» оновлюють Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua. Новий онлайн-сервіс буде запроваджуватися поступово протягом року. Переваги оновленого Особистого кабінету першими зможуть оцінити користувачі з м. Кам’янське, Царичанського, Верхньодніпровського, Петропавлівського та Петриківського районів.  

У зв’язку з оновленням, у клієнтів цих населених пунктів змінилися особові рахунки. Саме їх потрібно вказати при реєстрації в новому Особистому кабінеті на сайті dnep.com.ua. «Дніпровські енергетичні послуги» подбали, щоб клієнти отримали дані для реєстрації найбільш зручним способом:

  • Жителям номер нового особового рахунку надісланий через СМС, Viber та електронну пошту. Він також буде зазначено у платіжках за жовтень, які надійдуть в листопаді, та в усіх наступних.
  • Юридичні клієнти отримали новий особовий рахунок та унікальний код у листі, що надісланий поштою на юридичну адресу компанії.

Зміна особових рахунків відбулась автоматично, клієнтам не потрібно переоформлювати документи та змінювати налаштування, якщо вони сплачували за електроенергію через інтернет-банкінг. При оплаті у відділенні банку чи Укрпошти необхідно повідомити касиру новий особовий рахунок.

«Новий Особистий кабінет розроблений на сучасній платформі, що забезпечує більш зручне користування та дозволить у майбутньому розширювати функціонал онлайн-сервісу. При цьому він, як і раніше, підтримує усі необхідні опції: жителі можуть передавати показники лічильника у декілька кліків, сплачувати рахунки без комісії, контролювати нарахування та платежі тощо», - сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько.

 

Після реєстрації в новому Особистому кабінеті клієнти з м. Кам’янське, Царичанського, Верхньодніпровського, Петропавлівського та Петриківського районів побачать свій актуальний стан рахунку. Якщо у клієнта склалася переплата чи заборгованість, ці дані перенесені до нового онлайн-сервісу. Історія споживання та розрахунків з попереднього Особистого кабінету відображатися не буде. Вона надаватиметься на запит клієнта при його зверненні до контакт-центру, через електронну пошту hotline@dnep.com.ua, сторінку постачальника у Фейсбук чи за телефоном (056/050/067) 770-11-55.


« Повернутись