Оренда комунального майна
Перелік вільних об’єктів комунальної власності Вільногірської міської ради Дніпропетровської області для передачі в оренду на аукціоні станом на 02.11.2021 р.
№з/п |
Балансоутримувач |
Назва об’єкту |
Адреса |
Площа приміщення м. кв. |
Характеристика приміщення |
Цільове призначення використання приміщення |
Забезпеченість комунікаціями |
Посилання на оприлюднений об’єкт в електронній торговій системі |
||||||
1 |
ДП « Жилсервіс» КП «УК «Жилкомсервіс»» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Нежитлові приміщення |
м. Вільногірськ, вул. Гагаріна, 9 |
273,6 |
Приміщення 1-го поверху, вбудовані в житловий будинок |
Для здійснення не заборонених чинним законодавством України видів господарської діяльності |
Водопостачання, каналізація, електропостачання |
|
||||||
2 |
ДП « Жилсервіс» КП «УК «Жилкомсервіс»» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Нежитлове приміщення |
м. Вільногірськ, вул. Гагаріна, 13 |
21,2 |
Приміщення на 1-му поверсі, вбудоване в житловий будинок |
Для здійснення не заборонених чинним законодавством України видів господарської діяльності |
Водопостачання, каналізація, електропостачання |
|
||||||
3 |
КП «Вільногірський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Нежитлові приміщення |
м. Вільногірськ, вул. ім. Ю. М. Устенка, 19 |
366,6 |
Приміщення 1-го поверху, вбудовані в нежитлову будівлю |
Розміщення суб’єктів господарювання, що провадять господарську діяльність з медичної практики |
Водопостачання, каналізація, теплопостачання, електропостачання |
|
||||||
4 |
КП «Управляюча компанія «Жилкомсервіс»» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Адміністративно-господарська будівля |
м. Вільногірськ, вул. ім. В. В. Варена, 32-А |
124,2 |
Одноповерхова нежитлова будівля |
Для здійснення не заборонених чинним законодавством України видів господарської діяльності |
Водопостачання, каналізація, газифікація, електропостачання |
|
||||||
5 |
ДП « Жилсервіс» КП «УК «Жилкомсервіс»» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Нежитлове приміщення |
м. Вільногірськ, вул. Степова, 4 |
371,0 |
Будівля контори транспортної дільниці |
Для здійснення не заборонених чинним законодавством України видів господарської діяльності |
Електропостачання |
|
||||||
6 | Комунальне підприємство «Вільногірський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Будівля баклабора-торії |
м. Вільно-гірськ, вул. ім. Ю. М. Устенка, 19 | 64,3 | Одноповерхова будівля | Для розміщення приватного закладу охорони здоров’я | Водопостачання, каналізація, електропостачання |
|
Начальник відділу комунальної власності та
юридичного забезпечення УАКБ та ЖКГ
Вільногірської міської ради
Дніпропетровської області Назар НАЗАРЕНКО
Ірина КАНДЗЮБА
Алгоритм дій для оренди майна
Вільногірської міської територіальної громади
для потенційного орендаря
Згідно ЗУ «Про оренду державного та комунального майна» від 03.10.2019 р. № 157-ІХ, Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою КМУ від 03.06.2020 р. № 483
Суб’єкти оренди:
Законом також змінено підхід до визначення суб’єктного складу відносин оренди. У розумінні закону суб’єктами оренди є:
- орендар;
- орендодавець;
- балансоутримувач;
- уповноважений орган управління;
- представницький орган місцевого самоврядування або визначені ним органи такого представницького органу.
Також Закон містить чіткий припис щодо суб’єктів які не можуть бути учасниками орендних відносин. До таких суб’єктів ч. 4 ст. 4 Закону віднесено:
- фізичних та юридичних осіб, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України "Про санкції", а також пов’язаних з ними особи;
- юридичних осіб, інформація про бенефіціарних власників яких не розкрита в порушення вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
- фізичних та юридичних осіб, зареєстрованих в державах, включених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, а також юридичних осіб, 50 і більше відсотків статутного капіталу яких належать прямо або опосередковано таким особам;
- фізичних та юридичних осіб, які перебувають у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) або у процесі припинення;
- працівників орендодавця - щодо майна, яке надається в оренду такими орендодавцями;
- працівників уповноважених органів управління та балансоутримувачів - щодо майна, оренда якого погоджується такими уповноваженими органами управління або яке знаходиться на балансі таких балансоутримувачів.
Алгоритм дій |
|
|
Ініціатор звертається до орендодавця з клопотанням про включення потенційного об’єкта оренди до переліку відповідного типу |
|
Розгляд клопотання про включення об’єкта оренди до переліку відповідного типу. Орендодавець розглядає клопотання протягом 10 робочих днів та
|
|
Повідомлення та оприлюднення прийнятого рішення. Про прийняте рішення орендодавець протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення або отримання рішення від відповідного представницького органу місцевого самоврядування, повідомляє балансоутримувача та заявника, оприлюднює його в електронній торговій системі через свій особистий кабінет та включає об’єкт до Переліку відповідного типу |
|
Відмова у включенні майна до Переліку відповідного тип.
У разі коли ініціатором був потенційний орендар, подається також інформація щодо інших об’єктів, які можуть бути або вже включені до Переліку відповідного типу.
|
|
Усунення ініціатором недоліків. Ініціатор оренди:
Якщо ініціатором оренди був потенційний орендар, він подає уточнену заяву орендодавцю, який протягом десяти робочих днів з дати отримання такої заяви приймає рішення про включення об’єкта до Переліку відповідного типу (якщо орендодавцем приймалося рішення про відмову у включенні об’єкта до Переліку відповідного типу) або одразу передає її балансоутримувачу (якщо балансоутримувачем приймалося рішення про відмову у включенні об’єкта до Переліку відповідного типу), який протягом десяти робочих днів з дати отримання такої заяви приймає рішення про намір передачі майна в оренду. |
ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЙ ЩОДО ВПОРЯДКУВАННЯ ВІДНОСИН ОРЕНДИ
Крок 1 |
Перегляньте відомості про усе відоме вам майно ТГ: як те, що перебуває у оренді, так і те, яке потенційно можна передати у оренду |
Акцент на: |
строки та істотні умови по діючим договорам; особу балансоутримувача, орган управління, цільове призначення об’єкта |
Крок 2 |
Перегляньте питання про розмежування повноважень між виконавчим комітетом, відділами, управліннями, іншими виконавчими органами ради (ч. 3 ст. 52 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»); статути/положення ваших КП та КЗ. Чи вистачає вам/їм повноважень з питань управління майном? |
Крок 3 |
Дайте доручення усім органам управління та балансоутримувачам затвердити переліки у межах їхньої компетенції та подати пропозиції щодо майна, переліки якого має затвердити рада, а також приведіть в порядок переліки майна, що підлягає приватизації |
Крок 4 |
Затвердьте переліки (сесія). Прийміть Положення про оренду з додатками (сесія) |
Крок 5 |
Зареєструйтеся у ЕТС (проконтролюйте, щоб усі ваші орендодавці зробили це) |
Крок 6 |
Внесіть/оприлюдніть відповідну інформацію. Проконтролюйте, щоб це зробили усі |
ЕТАПНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ МАЙНА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В ОРЕНДУ
Закон у статті 5 визначає шість етапів передачі майна комунальної власності в оренду:
- прийняття рішення щодо наміру передачі майна в оренду;
- внесення інформації про потенційний об’єкт оренди до електронної торгової системи (надалі – «ЕТС»);
- прийняття рішення про включення потенційного об’єкта оренди до одного із Переліків;
- опублікування інформації про потенційний об’єкт оренди, щодо якого прийнято рішення про включення до одного з Переліків, в ЕТС;
- розміщення в ЕТС оголошення про передачу майна в оренду;
- проведення аукціону на право оренди майна або передача об’єкта в оренду без проведення аукціону, укладення та публікація в ЕТС договору оренди.
Першим етапом передачі комунального майна в оренду є прийняття рішення щодо наміру передачі майна в оренду. Закон чітко визначає ініціаторів орендних відносин (ч.1 ст.6 Закону).
Ініціаторами оренди майна можуть бути:
- потенційний орендар(фізична або юридична особа, яка виявила бажання взяти майно в оренду у спосіб, визначений цим Законом);
- балансоутримувач;
- уповноважений орган управління(орган, до сфери управління якого належить балансоутримувач) та/або орендодавець(юридична особа, яка на підставі договору оренди передає майно у користування за плату на певний строк).
Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальник управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Назар НАЗАРЕНКО Ірина КАНДЗЮБА |
Дмитро ВОЛОЩУК
|